• kontakt@mail.com
  • +48 123 456 789

Negocjacje

Negocjacje

Negocjacje powinny być przeprowadzane według uprzednio przygotowanego planu.. Podstawa to przygotowanie odpowiednich dokumentów. Trzeba mieć także opracowane strategie w razie nieprzewidzianych zdarzeń. Ostatnim krokiem jest takie doprecyzowanie umów, aby nie były możliwe żadne nieścisłości.

Negocjacje mogą m. in. dotyczyć:

  • warunków współpracy,
  • warunków dostawy,
  • ceny, jaką firma jest gotowa zapłacić za określony produkt czy usługę,
  • czasu realizacji,
  • „miejsca na półce” danego produktu
  • warunków promocji,
  • opłat marketingowych,
  • wartości dostawy
  • ceny, którą producent chce przeforsować w momencie sprzedaży swojego urządzenia,
  • warunków wprowadzenia produktów do punktów sprzedaży,
  • wartości nabywanego gruntu,
  • warunków współpracy,

Sam proces negocjacyjny powinien być przeprowadzony w sposób fachowy i, jeśli to możliwe, bez nadmiernego angażowania klientów. Zyskane w ten sposób zaufanie na pewno zaprocentuje w przyszłości.